Det finns bara "En-Flora"

Då har Flora varit hos oss sen i söndags. Jag kan inte säga annat än att vi är helt superimponerade av henne!
Till att börja med så sover hon hur bra som helst, hela natten! (och nästan hela bilresan hem)

Hon har inte så mycket som gjort ett pip, förutom när hon blir riktigt vild när vi leker och hon förvandlas till "Super-Flora" så avger hon något ljud som kanske betyder något i form av: - Nu tar jag dig!

Sen måste jag stolt berätta att hon har träffar Alfons utan problem, äter upp all sin mat och har endast använt naturen som toalett, inte en enda gång inne! :) - SÅ STOLT!!
Att gå i koppel är inte häller några problem och hästarna har vi spanat in utan besvär.

- Kanske är hon dopad ;) Hahahahahahaha!

Just nu ligger hon i soffan mellan Simon & mig och sover. Hon vifftar på den lilla svansen och biter lite i luften så hon drömmer nog om någon roligt lek...


Här är Flora, första gången ute hos oss.



och här sovs det gott... :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0