Maria + Sophia = SPA :)

Nu har världens två coolaste tjejer fyllt år, för detta året i alla fall, hehe!
Men det där med att äta tårta, som typ smörgåstårta, behöver
ingen fylla år för att man ska få äta den, tycker jag i alla fall.... Mmmmm! ;)

Och för att inte tala på goda sötsaker....

Maria hade gjort en underbart god tårta :)


Emelie, Sandra, Maria, jag, Simon, David och Carl
käkade tacosoch åt tårta :)

.
Jag bakade också tårta, eller ja... okej jag erkänner,
Nordells kanske har ett finger med i spelet. Men god
var den i alla fall!


Emma, Moa och Maria

Fina presenter fick ja av hela familjen, bla annat resa till Stockholm Horse Show, Presentkort, parfym, blommor, pengar, glas, hästprylar och en spa-dag på Selma Spa+ i Sunne tillsammans med Maria!



Så en fredag så låg vi och sprattlade i poolen och njöt av god mat, bastu
och bubbelbad - Tusen tack för allt Maria!! :)
Eller tja... detta med superhet bastu är inte riktigt min grej, men vi fick oss
ett gott skratt när jag försökte sitta där inne i 2 minuter i alla fall. Ångbastu
är också ett konsigt påfund... Hummm.. vad är det för fel på 50 graders fuktig
bastu? :) hehe!

- Tack alla ni som grattade mig på min dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0