1 Maj


Uj ja.. som ni ser så är jag inte precis någon bloggare, nyår sist.. hehe!

Jaja.. Mycket har hänt. Möhippa för kusin Marie och bröllop som var minst sagt sagolikt!
Petunia är på bristningsgränsen och jag väntar med spänning på fölis :)
Bentley vilar lite men ska snart igång och hoppas in ordentligt. Har inte riktigt hunnit med allt nu så han fick ett lite tidigt sommarlov på några veckor som vi ska ta igen.
Flyttat har de också hunnit med att göra och det är meningen att vi övriga familjemedlemmar ska flytta med :)
Ska bli spännande och kul som bara den!

Liza, som är Floras "storasyster" lär Flora alla möjliga krumsprång och ryck som bara en kines kan komma på. Härliga att se på!





Flora ska på utställning i Forshaga till helgen och vi får hoppas på bra kritik. Hon har inte blivit mindre snygg och rund om jag säger så. Fick PMet för någon dag sen och det skulle vara med 2 mopsar till men vet inte vilken klass de tillhör. Hoppas att de är i samma! :)
Har också anmält henne till den stora utställningen i Ransäter vilket blir vår första offeciella utställning - ska bli hur kul som helst, hoppas på bra väder, sköna hundar och roliga folk!

Annars rullar allt på som vanligt, inga större förändringar. Simon ser på fotboll och katten Alfons sover nästan hela dagarna, förutom när har sticker näsan utanför dörren och drar varvet runt huset.

Nej, nu ska jag upp och kolla till hästarna, ska kanske tillägga att jag och min allra bästa vän Maria har nattvakat i 18 nätter nu. Vänner som Maria finns det bara en av i hela världen och jag är oerhört glad över att ha henne :) - Love you ;)

ps. Har dessutom lovat att när Petunia har fölat så blir det grillning, bad och diplom-utdelning för de som klarat "vaka-testet" ;)

----------------------------------------------------------

http://www.ransaterdogshows.se/index.asp

----------------------------------------------------------

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0